Jag känner mig så isolerad

Jag vet vad jag borde göra. Jag borde meditera 2 timmar om dagen och inte spela dator-spel eller surfa runt på meningslösa hemsidor för att kväsa mina tankar och känslor.

Jag är ganska ensam och jag vill inte vara det. Jag saknar mina vänner i Göteborg och min nya vän som jag förlorade. Jag har bara mig själv att beskylla. Jag skulel ha varit ärligare och rakare och förstått bättrre. Allt är ganska mycket skit nu och jag bara hoppas att det kommer bli bättre. Jag hoppas det rinner ut i sanden. Jag klarar snart inte av mer.

Jag går sönder. Blir galen. jag är bara ett fegt skal av en människa.

Jag hatar mig själv så jävla mycket.

Kommentera

