Ärligt.

image

Det finns mycket med mig du borde veta, om vi ska dejta. Jag har t.ex. inte varit kär i någon sedan mitt hjärta blev krossat för ett år sedan i London. Här ligger jag i sängen och mår lite dåligt och tänker att jag måste berätta allt som är svårt för mig. Det senaste året har jag inte kunnat binda mig eller känna mig kär. Just nu känns det väldigt kul att ha träffat dig men jag skulle behöva din hjälp att hålla ett fysiskt avstånd mellan oss. För det kanske låter dumt men jag vill att sex ska betyda något för mig. Jag är liksom inte inte intresserad av några kk-förhållade lägre, samtidigt som jag vet att man inte kan forcera fram känslor.

Kommentera

