Strö tankar

Jag bor numera i Malmö. Jag har inte uppdateras bloggen på länge. Inte på riktigt iaf. Jag är lite rädd för att skriva allt jag tänker på. Kanske är det svåraste att veta var jag ska börja.
Centrala relationer i mitt liv är det ont om. Och nu har jag kanske blivit av med en av dem. Där är en klump i mitt hjärta som hindrar mig från att prata om det.
Men att skriva och att vara här och kunde när jag gör det är svårt. Jag får flashes av människor som jag tror.att jag har svikit,som jag gjort obekväma. Bela t.ex. Jag vet inte, det är svårt att ha människor man bryr sig om i Göteborg när jag har svårt att hålla ihop mitt liv här i Malmö.
Nu är jag för trött för att fortsätta.

Kommentera

