…!!!::::

Jag har precis ätit Jag tjänade 50 pund idag och lånade en cykel. Ska jobba imorgon med. Fick ett erbjudande om att flytta in i ett fint men dyrare rum. Ett mycket fint rum bör tilläggas, i ett underbart område. Sen frågade min chefs flickvän (fru) om hon skulle fråga hennes granne om hon hyrde ut något rum. Det är i ett trevligt område. Plus så handlade jag och fick punktering på den lånade cyklens framhjul. Och just det.. Jag fotograferade en tomt imorse för ett projekt jag gör för stället jag fick sparken ifrån. Samma ställe som lånade mig cykeln.

Kommentera

