Whatever…

Jag vet inte? Vad tycker du? Är det något eftersträvansvärt? Ja ja ja jag vet. Jag sa fel. Hon var en han. Det var tydligen väldigt viktigt och jag kunde inte hjälpa det. Och nu har jag en person i Malmö som typ tycker illa om mig. Inte optimalt. Jag tycker ju att hen verkar som en bra människa. Mest kanske för att jag vet att A inte skulle hänga med hen annars.

Jag vill bli av med min sexlust. Jag vill inte längre bli attraherad till människor. Jag vill bli neutral. Jag vill inte vara ett hot eller bli hotad. Jag vill umgås med folk som vänner inget mer. Allt detta för att sex är så jävla viktigt för ngn del av mig. Jag osar av mig lust och åttrå. Folk måste märka det.

Kommentera

