aeoinoeht

Jag har hittat något som triggar en enorm osäkerhet i mig. Jag har dejtat en person lite eller vi har hängt. You get my drift. Knullat, pratat, ätit frukost osv. Jag tycker om personen som i att denna är trevlig och verkar vara en bra människa.

Grejen är den att frama till några dagar sedan så pratade vi typ varje dag men sen tog det slut och det var detta som trigga min osäkerhet. 
Tankar om att jag har varit för intensiv och varit för blottande av mina känslor bubblar upp innom mig. Jag tror att denna person tror att jag är kär i denna även fast jag känner mig tillräckligt bra för att veta jag inte är det. 
Nu blir jag besatt av tankar om att jag har blottat mina känslor för en person som jag inte kan lita på. Som bara kommer att försvinna som så många andra har gjort. Som inte kan acceptera mig. 
Även om denna bara hade varit nöjd med att vara min vän helt utan sex så hade det varit underbart. Självklart skulle jag gärna ha se med personen, för lets face it. Det var grymt. Men det är fan så mycket viktigare att kunna vara vänner. Fast jag tror någonstans långt inne att jag kanske bara duger för sex och det är inte en särskilt bekräftande tanke.

Kommentera

