Gygsflbhsfcckcsfccc

Jag tyckte det var lite jobbigt att hen undrade om vi kunde hänga utan hångel o sex. Som vänner. Många förhållande samtidigt var allt för ansträngande var motivationen. Jag kunde inte göra annat än att sympatisera. Det är lite luddigt vad exakt jag sa härnäst men i runda termer berättade jag om mitt eget förhållninggssätt till det där med mången flört samtidigt och hur jag har tacklat det. Vi pratade ganska länge om det och det kändes som att vi båda kunde andas lättare efter samtalet även om jag andades ganska lätt innan det. Sen höll jag om hen en bra stund vilket ledde till diverse ömhetsbevis vilket i sin tur eskalerade till kyssar och hångel.

Nu behöver hen tid. Det ska ges. Men jag ska vara ärlig och visa det jag känner och ge mig hän med respekt.

Flamingon hörde inte av sig i söndags, vilket kanske är tur det. Hen är rädd för vad jag står för. Vilket är lite komiskt för jag känner inte mig som det. Men jag bestämmer inte vilka symboler folk sätter på mig.

Jag har sovit för lite igen. Dags att bestiga Kortedala och sova en timme eller två. Teater ikväll.
Eller nej det det blev ingen teater ikväll. En av skådespelarna hade fått strepptokocker. Ush. Men jag gjorde något bra av en dålig sitution och passade på att sova ut ordentligt.

Jag känner mig så ensam. Jag har ett sug efter den betryggande känslan av att tillhöra och inte vara tråkig. För att gälla salt i såret så sprang jag in i ”I” idag. Kramen jag fick åts upp som en kaka av en med lågt blodsocker. Inte en smula lämnades kvar. Det regnar ute och jag skulle kunna påstå att jag; utan tvekan är deprimerad.

Har du känt som att du är less på det mesta? Jag vill gå o lägga sig tidigt så tiden ska gå fortare. Man äter mindre. Struntar i vad man äter så länge som det mättar. Samtidigt så känns det som att man missar allt och alla. Lyckas man ta sig till en fest någon gång så är det sällan man orkar med det. Fan vad jag hatar det här. Tur att jag inte dricker.

Det kommer att bli bättre. Även detta kommer att passera.

Dagen efter. Eftermiddag efter jobbet. Har precis satt mig på ett tåg som ska föra mig till Helsingborg. Det jag kände igår var inte alls trevligt och det finns kvar som fettet på en dåligt diskad matlåda. Det syns om man tittar noga.

Kommentera

