”Cykelkillen”

Min vän Cykelkillen står mellan bokhyllorna och byter ord med en kille jag helt säkert vet är narcissist, narkoman och sexberoende, han har raggat även på mig en gång och jag hoppas för allt i världen att han inte skall göra nya slag i saken. De säger hej och cykelkillen ser mig och jag sitter stilla som en kanin och gör segertecknet. Han sätter sig vid mig.


Nu biter han av toppen av moroten och bläddrar planlöst i den postmodernistiska boken Gender and discours, slänger ur sig : allting blir som en film när man skriver om det samtidigt, när han ser att jag skriver och inte tänker svara fladdrar han iväg med moroten högsta hugg och den hoppande gången, ungefär som Kramer i Seinfeld.

Vad har du för klädstorlek?

Jag vet inte, samma som min mamma, litet, från storlek 43-44 i skor och jag har ett ganska litet huvud, jag har en, jag kan ha från 28 i midja till 32 i midja i jeans, brukar vara typ 32-34 långa ofta så här smal eller medium beroende på hur hårt jag vill att de ska sitta, jag har en väldigt smal midja, den är mitt finaste attribut kanske,,(böjer sig bak och håller in tröjan om sig) och så har jag stora händer.

Du kan skriva att jag har ärr över hela kroppen, cykelskador och andra skador, du kan skriva att det är mest på benen och armarna. När jag var yngre brukade jag skada mig själv, på armarna, jag skar in en judestjärna här (visar på högerarmen).. det hårdaste skadan jag har fått är när jag blev penetrerad av en sten … en singelsten

vänta lite!

sedan pratar han lite om sina senaste samt sammantagna sexuella upplevelser, biter på naglarna, bläddrar fram en passage i sin bok, och läser.

sedan pratar vi mer sex, om bigbang som orgasmen innan orden, om apsexet på savannen, om vad som har laddning och varför, han säger fittprutt och framfjärt på en förbannat grumlig skånska och det är ett absolut vackert språkögonblick.

Skrivet av: Min vän Sanna

Kommentera

