Jag har mina issues.

Jag försöker som fan att tycka om hen. Eller nej inte som fan men som vanligt. Jag var väldigt klar i huvudet när jag låg i sängen i morse och funderade på hur jag mycket jag vill tycka om någon och hur det gör mig blind för att jag faktiskt inte ser person i fråga överhuvudtaget. Det är en flykt inte ett genuint intresse. Men hen verkar bra. För när jag tog hens arm och la den runt min midja så tog hen bort den. Det var mest önsketänkande från min sida. Hålla handen gick bra och det har vi gjort de gångerna vi har träffats. Men jag har vant mig vid att saker går snabbt. Alltså att man ligger på första dejten mer eller mindre. Jag har självklart kritiserat min bristande tålmodighet….men Jag vet inte så många andra sätt att bryta isen än sex. Eller att brottas. Kanske är det brottning eller kontakt-improvisation jag behöver?

Jag kanske över-analyserar saker utan att ha något annat val. Det är inte mitt fel. Tankarna flyger iväg och jag är två mentala mil ifrån personen jag håller i handen. Även om det känns väldigt betryggande att hålla denna i handen.

Kommentera

