Skönt

Vilken bra avslutning på dagen det blev. Fixade skylten på den indiska resturangen snabbt vilket betydde att jag kunde njuta av solen ett tag. Fick tag i U ich mötte upp hen. Trevlig promenad och bra samtal samt fika med U. Hen är så fin. Sen in om Arbetsförmedlingen och sökte ett sommarjobb. På väg till vagnen rigde jag bror och tackade hen för att jag kunde gråta med hen. Eller inför hen. Var tvungen att säga adjö till bror när jag träffade en person som jag kände men aldrig hade träffat var på vagnen. Det var ganska magiskt. Jag pratade med hen som hade en speciellt namn och var könsligt odefinierbar.
Handlade sedan grönsaker, dadlar o färskt bröd. Hörde personen som var i kön tacka biträdet för att hen hade hjälpt hens mamma.

Lånade stäppvargen och satt och skrev lite på bloggen på bibloteket. Nu ska jag hem o äta.

Kommentera

