På väg

På vagnen på väg till praktiken. Den vilda tankeapan hoppar snabbare än vad jag hinner skriva. Vilket är lite tråkigt. Jag får sitta och skriva av det jag upprepar.
Gårdagen var hemsk. Jag fastnade i mörkret. Låg i sängen länge sedan fastnade jag vid datorn på soffan. Tog bort några människor på Facebook och sparkade sönder en papplåda som en person som jag inte längre träffar lämnade hos mig. Det sistnämnda var iofs ganska skönt att göra.
Solen skiner. Snön smälter.
På väg hem från praktiken och jag är rädd för det som komma skall. När praktiken slutar och ännu en gång inte kommer att veta vad jag ska eller vill göra.

Kommentera

