Ett fett på socker tills du spyr

Det är svårt att skriva med Kent i lurarna men jag ska ge det ett försök.
Är det ironisk att hen sa att vi kände varandra när jag förnekade det och nu tänker jag att vi känner varandra när hen skulle påstå det motsatta?
Är det komiskt att sjunga med till Kent på skånska?
Jag vet faktiskt ingen annan stad än Göteborg som jag skulle vilja bo i men jag kan inte motivera varför jag känner så. Kanske är det för att Jag känner alla gatorna och om jag går på andralång kommer jag träffa någon jag känner.
En blek söt människa sitter och röker på fontänen i Brunnsparken. Doc marten kängor med grå byxor. Svart rock och en blå tight Hood. Lång är hen. Kajal runt ögonen och rött läppstift. Svart eller mörkbrunt kort hår. Allt observerat från en spåvagn på 80 meters avstånd. Eller fantiserat?

Kommentera

