Nojjig

Vad ska jag skriva när jag sitter på vagnen och är hungrig? Åker vagn 7 mot Kortedala. Allt är ganska obekvämt just nu speciellt att vara hungrig och känna sig kass i magen.
Gäspar och tänker att det Snart lossnar.
Funderar på hur det
Vore….
Att klippa sig
Att äta ute
Hänga med någon lagom söt människa

Mitt celibat har inte direkt gått som planerat. 3 olika människor i januari, det är mer sex än innan. När man inte vill så händer det hela tiden. Ångrar dock inget.

Får se om jag kan hålla tre sex-fria månader och sedan gå och testa mig. Då är man ju 100% säker. Säker. SÄKER. Ordet ekar i mitt huvud. Kontroll behovet spökar.

Kommentera

