Fucked up på tåget: efter några sms

Ha! Allt får sin uppklarning! H som hånglade upp mig på balkan beat för år och dag sedan visade sig igen i onsdags. M som jag tror är förtjust i mig har blivit ihop med hen. Jag måste erkänna att jag tycker att H är hemskt söt och mycket speciell (på ett underbart sätt) och sanningen ska väll fram och inte himmlas med. Men jag är nog smått förtjust i M med men problemet är att jag har issues med sånna med snopp. Jag kan inte se dem som sexuella varelser.
Gött att H sa till mig att de var ihop. Det kommer bli enklare att hänga med M nu…. För jag antar att M inte är lika inkonsekvent när det gäller förhållande som jag är.
Hoppas M inte blev sur på mig för att jag raggade på H i onsdags. Jag menade ju inget illa med det. Visste inte.

Det var det. Nu kan man släppa de tankarna om vad som skulle kunnat vara.

S värmer mitt hjärta nu. Har haft en underbar vecka med hen. Men hen ska försvinna på måndag och det är kanske lika väl det. Jag har till och med saknat hen när jag har varit borta från hen.

Allt som allt är det ganska stabilt.

Kommentera

