En konversation. Eller en tankegång riktad. SMS-form.

K: Jag har blivit så vad att hela tiden sätta namn och identifiera med de tillstånd jagh ar varit i att jag är förundrad över det faktum att jag inte kan sätta namn på det jag känner just nu

H: Det varkar nyttigt. Tillstånd är mest bara små klumpar med kontroll som mest bara gör våld på verkligheten och en själv i vilket fall som helst. Det finns inga tillstånd bara tillfälliga förnimelser

K: Jag tror jag förstår det just nu.

H: Man får vara tydlig med syftet helt enkelt. Beskrivningar är till för kommunikation (även mellan delar av en själv) inte för att förstå verkligheten.


Kommentera

