Tack.

Jag är glad för alla de jag har haft olika upplevelser med. När jag har skedat med en tjejkompis och inte kunnat sova en blund på hela natten. När jag har vilat efter maten med en vän och börjat hångla. När jag spontant haft sex med en kompis bara för att vi båda kännde för det och att det inte var några problem. Jag är glad för den gången jag vinkade av mina kära systrar vid perongen i Malmö. jag är glad för den filmen jag såg med min vän och råkade somna. Jag blir fortfarande snurrig när jag tänker på den gången jag hånglade med den där omöjliga kärleken ute i Härlanda kärn. Den där gången när jag stod på Möllevångstorget och skrek så högt som lungorna höll tillsammans med personen jag var kär i.  Jag är glad för min storebror och vän som jag har upplevt så hemskt mycket tillsammans med.

Jag är glad för att jag vågar test mig fram och att jag att jag vågar vara ärligare nu än någonsin.

One thought on “Tack.

Kommentera

