Fula skor. Sushi i magen. Lite pengar på kontot. Kristoffer i Göteborg snart i Helsingborg

Sitter ner. Har varit bered på att springa sedan jag vaknade. Nu är allt lugnt. Bussen går kl 16.30. Jag har ett möte på Arbetsförmedlingen 14.15. Skriver till de kallar mitt namn. Jag vill att de godkänner det jag har lagt in i deras databas. Jag vill gå en svetskurs. Dagdrömmde lite om det innan. Svetsa det verkar som något som jag skulle kunna gilla. Dessutom så saknar jag att gå en utbildning. Undrar om man blir attraktiv på arbetsmarknaden som svetsare med truckkort?

Kommentera

