Sitter

Sitter på golvet. Hemma hos A. Sov här i natt. Underbart. A Sitter i gungstolen. V kom hit sitter mitt i mot A och de pratar. Jag sittter på golvbet och skrivet ett inlägg. trådlöst tangentbord. Ser inte vad jag skriver. Flyttar på måndag. tåget går kl 14.43. Jag är hemlös igen. Ska bo hos P. I september iaf.

Ser inte vad jag skriver. Gatan som går till bibloteket går utanför. Utanför fönstret gata och sedan kanal. Efter kanalen ligger en kyrkogård.

* Stjärna.

Never sing

Kommentera

